Marketingová strategie udává všeobecný manuál k vašemu marketingu a možné směry dalšího postupu. Našim klientům strategii sestavujeme na začátku spolupráce zdarma, ostatním za jednorázových 10 000 Kč.

Pojďme se tedy společně podívat na 7 důvodů, proč takovou strategii vůbec potřebujete:

1) Znáte možné SMĚRY postupu
Znát možné směry dalšího postupu se často podceňuje, ale pokud nemáte zvážené všechny možné varianty, jak chcete postupovat dále? Střílíte naslepo…

2) Znáte NÁROČNOST směrů - finanční i časovou
Vždycky je dobré vědět, na kolik času a peněz vás který směr vyjde - jinak se můžete rozhodnout jít směrem, na který nemáte dostatek prostředků - a zjistit to po pár měsících… To není zrovna ideální.

3) Víte, že vám markeťák NEKECÁ
Markeťáci rádi mluví, ale pod tím stresem a tlakem občas zapomínají přemýšlet. Nemají na to zkrátka čas, nevidí to ze širší perspektivy. Občas si dokonce i vymýšlí, mlží. Neřekne vám konkrétní kroky, protože je sám nezná. S předem připraveným plánem (strategií) ale máte vše pod kontrolou jak vy, tak on. A vy tak víte, že jdete správným směrem.

4) Víte, CO dělat
To je na první pohled jasná, ale přesto často opomíjená výhoda připravených marketingových strategií. Znáte to, je pondělí dopoledne, nevíte, co dřív… Chce se vám teď během minuty něco rychle vymyslet, ale nemáte na to kapacitu. Tak tam “prostě něco hodíte”, něco uděláte… Kdybyste si s tím dali práci třeba o minutu déle, určitě to vymyslíte lépe. A co takhle předem pečlivě udělaný plán? Vědět co dělat je prostě super.

5) Můžete PLÁNOVAT
Jako správný podnikatel chcete plánovat, chcete znát odhady a předpoklady, chcete přibližně vědět kolik utratíte, kolik vyděláte, jak dlouho co bude trvat apod. Bez připravené strategie můžete jen velmi hrubě hádat. Stojí to za to?

6) Znáte SLEPÉ uličky
Když se zamyslíte nad celou problematikou z nadhledu, zjistíte vylučovací metodou, že některé uličky jsou prostě slepé. Nebylo by lepší to vědět předem?

7) Nejprve měříte, pak ŘEŽETE
Dělat marketing a vymyslet strategii - jsou 2 odlišné věci. Pokud marketing děláte, zaměřujete na realizaci - u té přemýšlíte, jestli tam hodit červené nebo modré srdíčko, ale už ne, jestli by nebylo efektivnější to udělat celé úplně od základů jinak. Proto je lepší nejprve pouze přemýšlet a vymyslet to všechno (měřit) - a pak teprve řezat. Ušetříte spoustu peněz, času a nervů.

Pokud vás to zaujalo, zanechte nám vzkaz ve formuláři níže, rádi připravíme marketingově vytuněný strategický plán na míru i vám!

TIP: Pokud rovnou víte, že byste s námi rádi zkusili i realizaci, měli byste vědět, že naši zákazníci od nás mají plán zdarma.