Pondělní ranní káva & BLACK FRIDAY (4)

16. 11. 2020 Anne-Marie Volfová


BLACK FRIDAY 🛍 je fenoménem celé světové ekonomiky. Pro obchodníky všeho druhu je to (nejčastěji) týden plný slev a začátek předvánoční horečky. Zájem o Black Friday ze strany zákazníků jednoznačně roste a ve velké míře se objevuje i mimo USA. 🥳

Moderní svátek konzumu má ovšem své kořeny už v roce 1869 v USA, kdy došlo k velkému propadu na trhu se zlatem. 📉 Většina lidí si však černý pátek spojuje s datem 1929, kdy došlo k velkému krachu na newyorské burze. Obchodníci začali organizovat den plný slev, aby alespoň něco vydělali. 💸

“... aby alespoň něco vydělali.” a to je to, o co tu běží. Marketing jsou mimo jiné i čísla! Černý pátek může být skvělým marketingem a ne propadákem, pokud nepodceníte přípravu. Je to snadné, položte si otázku: “Jakou mám na zboží marži a jakou slevu mohu dát, abych zaplatil všechny náklady?” 🤔 Není nutné, za každou cenu prodávat zboží pod cenou, černý pátek je svátek a ne týden, který Vás položí. 

A co vy? čekáte na slevy spojené s tímto svátkem, nebo nakupujete, když něco potřebujete? A vy obchodníci? Jak dlouhé jsou Vaše přípravy? 👩🏼‍💻 #jsmepallamedia #jsmetuprovas#blackfriday

Přečtěte si dále

Odběr novinek emailem

A už vám žádný článek neuteče!